+ 86-755-29031883

Tablet PC Android robusta industriale fhd hotel cù caricatore veloce magneticu

V800 8.0inch IPS 800×1280 Dragon trial (AGC)Tablet industriale robusta / PDA / terminal manuale,Cuncepitu per una larga gamma di industrii, cumprese a fabricazione industriale, a sicurità publica è i servizii di utilità, chì operanu in ambienti estremamente esigenti..

12

Veni cun Android 7, Android 10 OS (opzionale),ssustegnuVESA,per l'applicazioni di scossa è vibrazione, cum'è veiculi roti o cumposti, aluminiu machinatu, supporti VESA per mantene u V800. U supportu pò esse orientatu nantu à un pianu verticale o horizontale è cunnessu à l'internu di u veiculu da un bullone o bullone.

13

V800 Terminale portatile robustu, supportu Android di pad robustu IP67, antipolvere, impermeabile, antiurto.A luce più alta hè a bateria sustituibile.A batteria rimpiazzabile porta una sperienza d'utilizatore eccellente à l'utilizatore finale.

Funzione di scanner 2D V800 Sistema Android è NFC Integrate u sistema di gestione di magazzinu internu, puderia esse trattatu di più di 20.000 ordini, In u prucessu di prumove ulteriormente a digitalizazione di l'impresa, tableta robusta, pad, terminale portatile deve estenderà à tutta a regione di magazzinu. , per esempiu: serà un successore à u magazzinu è a logistica chì serà familiarizatu cù u crescente numeru di posti di magazzini è esigenze di l'impiegati.Unu di i nostri clienti U centru logisticu parla assai di V800 Tablet industriale robusta, Disegnu fisicu robustu cù pesu ligeru, Funzionamentu simplice.Display multi-touch d'altu rendimentu cù alta luminosità, ancu in l'intensità di luce cambiante pò leghje e dati in viaghju.U terminal portatile robustu V800 hè statu appruvatu IP67 è MIL-STD-810G da a cumpagnia SGS.

14

Nantu à a carica, u terminal portatile V800 hà tramindui modu di carica, Type-C o DC, pudete aduprà unu di elli secondu u vostru ambiente.À u listessu tempu, a culla o a carica di docking hè ancu supportata.

15


Tempu di post: 18-aug-2020
Chat in ligna WhatsApp!