+ 86-755-29031883

U terminal portatile PDA aiuta a custruzzione digitale di l'industria di fabricazione

L'industria di a fabricazione entra in una era di digitalizazione cumpleta.A prumuzione di l'applicazione approfondita di a digitalizazione è di l'intelligenza in i ligami chjave cum'è e linee di produzzione è a gestione di magazzini, ottimisendu u sistema di prucessu, è rializà l'operazione generale è visualizata di pianificazione, pianificazione, logistica è flussu d'infurmazioni sò a custruzzione digitale più avanzata di imprese., una scelta inevitabbile per compie a trasfurmazioni di a fabricazione intelligente.

Aiutate l'imprese di fabricazione per sfondà continuamente u statu quo, migliurà u gradu di digitalizazione, è ottene una ulteriore riduzione di i costi è un aumentu di l'efficienza.

Linea di produzzione - rompe a rutina è migliurà continuamente l'efficienza di u prucessu di produzzione

Ligame per l'assemblea / imballaggio - metudu di scanning semi-automaticu

Codificazione è codificazione di u produttu: Codificazione è codificazione di i prudutti attraversu u sistema di codificazione.

Associazione di livellu di imballaggio di codice: Dopu chì tutti i prudutti sò imballati, aduprate l'equipaggiu di acquisizione di dati per scansà i codici à barre in tutti i livelli di imballaggio, stabilisce a relazione currispondente trà u codice à barre è u pallet di scatula / scatula, è compie l'associazione.

In questu ligame, u fabricatore hà inizialmente utilizatu pistole di scanning per migliurà l'efficienza di u travagliu, ma in u prucessu di funziunamentu propiu, hè statu truvatu chì u buttone di scanning deve esse pressatu ogni volta.L'intensità di u travagliu ùn hè micca bassu, è l'operatori sò propensu à a fatigue, perchè l'efficienza ùn hè micca stata mejorata significativamente.

Sicondu i bisogni di a scena attuale, un metudu di scanning semi-automaticu hè statu sviluppatu creativamente, chì permette à u persunale di addiu à u metudu di operazione di mantene u pruduttu in una mano è scanning in l'altru, è sustene l'operazione di linea di assemblaggio automatica per riduce. intensità di travagliu.À u listessu tempu, supporta ancu a stampa di codice à barre nantu à a scatula di imballaggio esterno, cusì chì l'associazioni di dati multi-livellu cum'è u codice di imballaggio primariu, u codice di imballaggio secundariu è u codice di imballaggio terziariu pò esse cumpletu rapidamente, furnisce una basa di dati per più tardi anti- tracciabilità di falsificazione è entrata è uscita rapida di magazzinu.

MES Passing Station Information Collection——New Application of Visual Recognition Products

Nantu à a linea di assemblea di u prucessu di produzzione, ci sò parechji tipi è specificazioni di codici à barre, è ci sò esigenze per leghje codici nantu à diversi piani.Attualmente, i strumenti di cullizzioni di dati portatili sò principalmente usati, è una manu tene u materiale è l'altra tene u dispusitivu di scanning per compie u travagliu.

U pruduttu di ricunniscenza visuale furnisce un novu metudu di operazione per a cullizzioni di informazioni di stazioni MES.U lettore di codice fissu hè introduttu in a stazione di linea di assemblea, perchè l'impiegati ponu liberà e so mani per mantene l'articuli chì deve esse lettu.A lettura di u codice hè più stabile è veloce, accurtà u tempu di Pruduzzione, migliurà l'efficienza di a produzzione, è assicurendu ancu a precisione di i dati.

U cuntrollu di u prucessu di pruduzzione - applicazione di a tecnulugia RFID fissa

A tecnulugia RFID pò realizà l'identificazione è u seguimentu di materie prime, parti, prudutti semifiniti è prudutti finiti in tuttu u prucessu di produzzione, riducendu u costu è u tassu d'errore di l'identificazione manuale.


Tempu di Postu: Dec-20-2022
Chat in ligna WhatsApp!