+ 86-755-29031883

U scopu principale di u PDA attuale

Attualmente, i principali usi diPDAsò i seguenti:

1. Sistema d'automatizazione industriale include diversi sistemi di cuntrollu è sistemi di rilevazione automatica;

2. U cuntrollu di u prucessu include a misurazione è u cuntrollu di a temperatura, etc.;

3. Strumenti è metri: utilizatu per a cunnessione di vari strumenti di prova è strumenti di misurazione, è ancu per u monitoraghju è u mantenimentu remoti;in più, pò ancu esse usatu cum'è una stampante portable per facilità a stampa di dati.

I PDA tradiziunali sò generalmente divisi in dui tipi: handheld è desktop.Frà elli, u handheld hè chjuca in grandezza, ligeru in pesu, faciule da trasportà, faciule d'installà software, è flexible in u funziunamentu.U desktop hà un altu rapportu prestazioni-prezzu è hè adattatu per grandi imprese o utilizatori Prufessiunali.

Cù a maturità cuntinua è u sviluppu di a tecnulugia, parechji novi prudutti PDC d'altu rendiment sò apparsu in u mercatu.Questi novi prudutti ùn anu micca solu i vantaghji di i prudutti tradiziunali, ma anu ancu parechje funziunalità novi cum'è: u dispositivu di posizionamentu GPS integratu pò realizà un posizionamentu veloce in tempu reale;

U modulu GPRS integratu pò realizà l'accessu à Internet à alta velocità è altre funzioni, chì migliurà assai u rendiment è a gamma di applicazioni di u pruduttu.Questa hè una breve introduzione à e caratteristiche principali è l'occasioni d'applicazione di sti novi pdcs:

Navigazione GPS:

Stu pruduttu hè principarmenti utilizatu in u seguimentu è u monitoraghju in tempu reale di u veiculu durante u prucessu di guida è registra l'infurmazioni di trajectoria durante u prucessu di guida per l'analisi è u processu post.

Per esempiu, l'industria di u trasportu di l'automobile pò aduprà u GPS à bordu per realizà tuttu u prucessu di monitoraghju è gestione durante u trasportu, è per cunnosce u statutu di e merchenzie in ogni mumentu, per facilità l'arrangiamentu puntuale di u pianu di distribuzione di merchenzie. , evità perdite inutili, migliurà l'efficienza è riduce i costi operativi, etc.


Tempu di Postu: Dec-13-2022
Chat in ligna WhatsApp!