+ 86-755-29031883

Chì sò i tipi di scanner di codici à barre?Chì sò e diffirenzi ?

I scanners di codici di barre sò generalmente chjamati scanners / lettori di codici di barre, chì sò i dispositi utilizati per leghje l'infurmazioni cuntenute in i codici di barre.Utilizendu i principii ottici, u cuntenutu di i codici à barre sò decodificati è poi trasmessi à l'urdinatori o à altri dispositi attraversu e linee di dati o in wireless.dispusitivu di.

Chì sò i Diversi Tipi di Scanners di Barcode?

1. Sicondu u tipu di codice à barre, ci sò scanner di codice à barre unidimensionale è scanner di codice à barre bidimensionale;
I scanners di codici a barre unidimensionali ùn ponu micca scansà i codici a barre bidimensionali, è i scanners di codici a barre bidimensionali ponu scansà i codici a barre unidimensionali è i codici a barre bidimensionali.

2. Sicondu u capu di scanning, i pistoli di scanning unidimensionale sò spartuti in pistole di scanning laser è pistole di scanning arcubalenu, è pistole di scanning di codice à barre bidimensionale sò scanning basatu à l'imaghjini;tutte le pistole di codici a barre supportano la scansione di codici a barre di diversi sistemi di codice.

3. Sicondu u disignu di l'apparenza, pò esse divisu in lettori di codici à barre fissi, lettori di codici di barre portatili è terminali di codici di barre portatili mobili.I lettori di codici a barre fissi sò di tipu di piattaforma è ùn sò micca faciuli di trasportà.Sò posti nantu à a tavula o fissi nantu à l'equipaggiu terminal.Pò scansà rapidamente in tutte e direzzione;u lettore di codici a barre portatile hè di solitu cunnessu à u PC attraversu l'interfaccia USB o a tableta di l'urdinatore attraversu u Bluetooth;u terminal mobile di codice à barre portatile hè simile à u telefuninu è pò esse usatu è purtatu in ogni mumentu.Frà elli, fissi è portatili sò usati soprattuttu in l'industria di vendita, è mobili è portable sò usati in una gamma più larga.In più di i codici di scansione, parechje funzioni avanzate sò integrate.Per esempiu, u touch screen LCD hè flexible è cunvene à aduprà.In più di esse adattatu per a vita intelligente urbana, pò ancu esse aduprata in a produzzione industriale Usu à grande scala, pò esse largamente utilizatu in u cumerciu cummerciale, a logistica, l'assistenza medica, i servizii publichi, a rilevazione di codici à barre di fabbrica è imprese, ispezione di qualità, magazzinu. gestione, suluzioni d'applicazione di codici a barre, gestione di prucessu di produzzione è altri campi.

A diffarenza in l'apparenza trà i scanners portatili è i telefuni mobili hè sempre più chjuca.Avà i telefoni cellulari ponu ancu esse scannati è identificati.Chì ci hè a diffarenza trà elli?

1. Design è decodificazione

A pistola di scansione di codici à barre hà un mutore di scansione di codici à barre dedicatu, un chip di decodificazione dedicatu integratu è una camera, è a velocità di analisi di codice bidimensionale di codici à barre hè calculata in millisecondi.
A scansione di un codice unidimensionale o di codice bidimensionale cù un telefuninu mobile si basa in a camera per catturà e foto per decodificà è poi emette e foto catturate, cumprese a rata di successu di decodificazione, i tipi di codici à barre supportati, i metudi di calculu di u software di decodificazione è cumu implementà u mobile. hardware di u telefunu, etc., chì necessitanu un output di analisi secundariu, u tempu serà assai più longu.

2. Metudu funziunamentu

U metudu di mira di a pistola di scansione di codici à barre hè chjamatu mira esterna.Quandu l'interruttore chjave hè attivatu, ci sarà una linea di mira (quadru, puntu centru, etc.) per aiutà à alignà u codice à barre.
U telefuninu hà bisognu di allineà u codice à barre nantu à u screnu, chì hè assai lentu è inconveniente per uperà, è l'efficienza di u travagliu hè assai ridutta.

3. Identificazione di dati è funzione di trasmissione

Comparatu cù i telefoni cellulari, i cullettori di dati di codici à barre sò in realtà dispositi mobili persunali cù mutori di scansione efficienti.Hà un sistema Android.Dopu a scansione è a lettura di u codice à barre, u dispusitivu trasmette automaticamente à u software di l'applicazione di fondo à traversu a rete wireless, cum'è a cassa di supermercati, u sistema di tracciabilità di u fabricatore, u sistema di almacenamentu logisticu, u sistema di almacenamentu, etc. U telefuninu hà solu una sola scansione. funzione di lettura.

Semu un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu terminale di scansione portatile.In più di l'equipaggiu di scansione di codici à barre, u nostru equipamentu terminal include ancu moduli funzionali cum'è RFID, impronte digitali, ricunniscenza facciale è ricunniscenza di carta d'identità, chì ponu esse liberamente selezziunati per risponde à e vostre diverse esigenze di scansione intelligente., migliurà assai l'efficienza di u travagliu.


Tempu di Postu: Dec-08-2022
Chat in ligna WhatsApp!