+ 86-755-29031883

A cosa serve u sistema IoT?

Comu tutti sapemu, IoT hè l'internet di e cose.Pò esse appiicatu in parechje industrii cum'è a gestione di magazzini, l'industria di l'assistenza sanitaria, l'industria medica, u trasportu, a logistica, l'agricultura è a casa intelligente.I telefoni è i tablette di u sistema IoT aiutanu à u travagliu di ogni ghjornu più efficiente.

Cù u telefunu di u sistema IoT, A ghjente chì travaglia in magazzinu pò ottene a cullizzioni di dati wireless è u trasferimentu.

Cù a tableta di u sistema IoT, i medichi ponu monitorizà a situazione di i pazienti cum'è a freccia cardiaca, a pressione sanguigna è u pulsu in ogni momentu precisamente.

Cù a tableta di u sistema IoT, l'agricultori sanu quante piante anu da irrigà è sanu ciò chì facenu pò aiutà à cutà i rifiuti in a catena di supply.

Cù a tableta di u sistema IoT, l'imprese logistiche sanu quante merchenzie anu mandatu è induve anu mandatu ogni ghjornu.Cù u sistema IoT, e cumpagnie di metro sanu quanti passageri in l'ora di punta ogni ghjornu.

22

SWELLtablette robusteè i telefoni cù u sistema IoT aiutanu i clienti à allargà i so scopi di cummerciale è à purtà più opportunità in u mondu.


Tempu di Postu: Aug-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!