+ 86-755-29031883

Industrial Rugged android tablet pc fhd faletalimalo fa'atasi ai ma uta vave fa'amaneta

V800 8.0inisi IPS 800×1280 Tarako tofotofoga (AGC)Laupapa falegaosimea gaoa / PDA/taulima lima,Fuafuaina mo le tele o alamanuia, e aofia ai fale gaosi oloa, saogalemu lautele ma auaunaga aoga, galue i totonu o siosiomaga sili ona faigata..

12

E sau ma Android 7, Android 10 OS(filifiliga),slagolagoVESA,mo le teʻi ma le vibration talosaga, e pei o le uili po o le composite taavale, masini alumini, VESA mauga e taofi le V800.O le faʻamau e mafai ona faʻatatau i luga o se vaʻa tuʻusaʻo poʻo faʻalava ma faʻafesoʻotaʻi i totonu o le taʻavale e ala i-bolt poʻo le faʻamau.

13

V800 Rugged handheld terminal, Rugged pad android support IP67, le pefu, le susu, te'i.O le moli aupito maualuga o le maa e mafai ona sui.O le maa e mafai ona suia e aumaia ai se poto masani fa'aoga lelei i le tagata fa'aaoga mulimuli.

V800 2D scanner function android system and NFC Integrated internal warehouse management system, e mafai ona taulimaina i luga atu o le 20,000 poloaiga, I le faagasologa o le faalauiloaina atili o le numera o le kamupani, pc papa maa, pad, e tatau ona faalautele atu i vaega uma o fale teu oloa. , mo se faʻataʻitaʻiga: o le a avea ma sui i le faleteuoloa ma logistics itu o le a masani i le faʻatupulaia o numera o fale teu oloa ma manaʻoga o tagata faigaluega.O se tasi o matou tagata fa'atau O lo'o ta'uleleia e le nofoaga autu o le logistics le V800 Rugged Industrial Tablet, Fuafuaga fa'aletino ma le mamafa mama, Fa'agaoioiga faigofie.Fa'aaliga tele-pa'i maualuga fa'aalia ma le susulu maualuga, e o'o lava i le suia o le malosi o le malamalama e mafai ona faitau fa'amatalaga i le alu.V800 gaoa 'au'au fa'amau na fa'amaonia IP67 ma MIL-STD-810G e le kamupani SGS.

14

I luga o le faʻatonuina, V800 faʻapipiʻi lima e iai uma auala e faʻatauina ai, Type-C poʻo le DC e molia, e mafai ona e faʻaogaina se tasi o ia mea e tusa ai ma lou siosiomaga.I le taimi lava e tasi, o loʻo lagolagoina foʻi le totogi o le moega pepe poʻo le faʻamau.

15


Taimi meli: Aukuso-18-2020
WhatsApp Online Chat!