+ 86-755-29031883

Zone d'applicazione di PDA

1. Logistica Express.Espresso tipicu, distribuzione postale, distribuzione di e-commerce, distribuzione di tabacco, inventariu di magazzini, è ancu a distribuzione terminale di i principali fabbricanti di necessità quotidiane, a distribuzione di droghe, a logistica in pianta di grandi fabbriche, è u trasportu da magazzinu à magazzinu di cumpagnie di logistica.U sistema di logistica usa diverse maniPDAfunzioni di espansione secondu diversi sistemi.E funzioni principali aduprate sò scansione di codici à barre, lettura è scrittura di carte IC senza cuntattu / senza cuntattu, WiFi, cumunicazione di dati Bluetooth è cusì.

2. Lettura di trè metri.In u futuru prevedibile, questu hè un mercatu di capacità relativamente grande.E funzioni estese integrate in u dispositivu PDA portatile per a lettura di metri di trè metri sò principalmente infrarossi di putenza, scansione di codice à barre è cumunicazione di dati.

3. L'applicazione di a lege mobile.U cuntenutu scentificu è tecnologicu di l'equipaggiu di a polizia hè sempre più altu, in particulare a polizia di trafficu, a polizia di patrulla è a polizia criminali anu ancu cuminciatu à esse equipati di PDA portatili, chì furnisce strumenti più putenti per l'infurzazioni di a polizia.In più di a pulizza, i dipartimenti amministrativi cum'è a salute, a gestione urbana è a tassazione anu ancu cuminciatu à pruvà à aduprà PDA portatili per standardizà l'operazioni amministrative per a ricuperazione rapida di l'infurmazioni, l'ingressu di casi, a cullizzioni di l'evidenza in situ è ​​u tirò, l'ispezioni in situ, è carica in tempu reale di i risultati di punizioni illegale per realizà l'applicazione di a lege.U persunale imparziale è trasparente di l'applicazione di a lege è l'uffiziu di u guvernu mobile.E funzioni di u telefuninuPDAutilizatu da a polizia mobile include principalmente dati GPRS / WCDMA, cumunicazione di voce, lettura è scrittura di carte IC, è pò esse bisognu di cullizzioni di impronte digitali è paraguni in u futuru.

4. Retail.Quandu ci sò di più in più transazzioni di a catena di supermercati è u spaziu di u cuntrariu ùn hè più abbastanza per transazzione rapida, l'applicazioni mobili basate nantu à PDA portatili ponu esse aduprate per a ricuperazione puntuale è precisa di i prudutti unichi, a ricezione è a consegna, a lista, l'inventariu, a verificazione di u prezzu, Gestione di l'etichetta di u prezzu mobile, realizà una guida di shopping mobile, cassiera rapida, è facilità u flussu di passageru di punta.

5. Fabricazione.Hè utilizatu per u monitoraghju in tempu reale di u flussu di materiale in fabbriche è attelli di produzzione, ricevimentu di magazzinu, consegna, scansione di inventariu è ispezione, è dumanda in tempu reale di l'infurmazioni di furnimentu di u produttu finitu.

6. Ticketing.Hè adupratu per l'identificazione automatica è a cullizzioni di l'infurmazioni di u bigliettu, migliurà l'efficienza di l'ispezione di u bigliettu, salvendu u tempu d'attesa per l'ispezione di u bigliettu, è devia rapidamente u piccu flussu di passageri.Per esempiu, a classificazione di u bigliettu di u metro, a sostituzione di u bigliettu di u trenu, a vendita di u bigliettu di u stadiu, a verificazione di u bigliettu in u locu scenicu, etc.

7. Medica.I PDA portatili ponu esse aduprati in turni medichi, stazioni di infermiera mobile, è sistemi di applicazione di infusione ambulatoriale per vede diverse informazioni di i pazienti in tempu reale, emette ordini di u duttore prima di u lettu di l'ospedale, raccoglie dati di infermiera, eseguisce rapidamente ordini di duttore è compiti di infermiera, è verificate i pazienti. è l'infurmazione di i medicazione, riducendu cusì l'errori Medical, a sicurezza di l'infusione rinfurzata.

8. Retrospettiva.Hè adupratu per a tracciabilità di qualità di u prucessu tutale di u ciclu di vita di u produttu, è a gestione anti-falsificazione è anti-canale in u ligame di circulazione di u canali, in modu di ottene una consegna precisa di u produttu è un ricordu efficace di l'alimentu problematicu.

9. Publicazione educativa.In u campu di l'educazione è a furmazione, pò esse aduprata per aiutà i prufessori in a registrazione di i gradi, a gestione di a valutazione, a verificazione di a presenza di i studienti, a supervisione di l'eserciziu fisicu di i studienti, a monitorà i dati di u muvimentu di i studienti, è a realizazione di statistiche è dumande in tempu reale.Per e biblioteche, pò esse usatu per i libri nantu à u scaffale, l'ingressu rapidu di dati, l'inventariu è a gestione di distribuzione di libri.

10. Assicuranza finanziaria.Per esempiu, a consegna sicura di l'escorta di cash box, u sistema d'assicuranza mobile è a distribuzione porta à porta di i fondi d'assicuranza di pensione.E funzioni richieste da a PDA portatile in l'applicazione d'assicuranza finanziaria includenu dati GPRS / CDMA o cumunicazione di missaghju brevi è cusì.E funzioni estese di u terminal portatile necessarie per a distribuzione di pensione porta à porta sò principalmente a cullizzioni di impronte digitali, a comparazione è altre funzioni.

11. Gestione di pattuglia.Pò esse usatu per standardizà e rotte quandu a polizia di a sicurità di a cumunità è a patrulla realizanu attività di patrulla, è pò ancu esse aduprata per a pianificazione di rotte di l'ispezioni di treni, cù a registrazione in tempu reale è a carica di i risultati di l'ispezione.

12. Parcheghju.Hè aduprata per a gestione di i tariffi di parcheghju in strada urbana, cum'è a visualizazione dinamica in tempu reale di i parcheghji, l'avvisu automaticu di u parcheghju senza pagamentu o l'ora extra, è e penalità per u parcheghju illegale in u locu attraversu a manu.PDA.

13. Raccolta di basura.Hè aduprata per a cullizzioni automatica di dati di scansione è di pesatura di i rifiuti urbani, è u pusizziunamentu è a trasmissione in tempu reale per mezu di un PDA portatile per detectà accuratamente u valore di riciclamentu.

14. Altre applicazioni.Cum'è a gestione di carte, aduprate per gestisce diverse carte IC è carte IC senza cuntattu, cum'è carte d'identità, carte di adesione è cusì.A gestione di carte, cum'è u nome implica, hè di gestisce diverse carte IC di cuntattu / senza cuntattu, cusì a funzione principale estesa di u portatile.PDAutilizatu hè a lettura è a scrittura di carte IC di cuntattu / senza cuntattu.


Tempu di Postu: Nov-01-2022
Chat in ligna WhatsApp!