+ 86-755-29031883

Ciò chì hè intrinsecamente Safe Rugged Tablet (tavoletta robusta esplosiva)

A prova di esplosionetableta(Tablet robuste intrinsecamente sicura)hè principarmenti capaci di operare in modu sicuru in presenza di ambienti di gas splusivi, chì specificamente cuncepitu per situazioni periculose.

Cù l'espansione cuntinuu di ua prova di esplosionetableta industriale (tableta robusta intrinsecamente sicura) mercatu, più è più utilizatori cunsultatea prova di esplosionetableta industriale or tableta robusta intrinsecamente sicura.Pò esse largamente utilizatu in miniera di carbone, miniera d'oru, miniera d'argentu, miniera di rame, miniera di ferru, miniera di piombo è zincu.Si pò ièssiri usatu in lochi cù esigenze splusion-proof, cum'è i pianti chimichi, raffinerie oliu, fabbriche alimentari, etc.. U gradu di splusion-proof di stu pruduttu hè u più altu gradu di splusion-proof.Pò esse operatu nurmalmente in lochi cù periculi di splusioni cum'è gas, polvera di carbone, polvera è gasu splusivi.

Certi utilizatori ùn sanu micca cumu capisce u standard è u certificatu, di tableta robusta intrinsecamente sicura o tableta robusta a prova di esplosione.Fighjemu un ochju à u standard di prutezzione di splusioni prima.

1II 2 G Ex db IIC T4 Gb

Esempiu: Marcatura specifica per a prutezzione di splusioni.

II: Gruppu Equipment

G: Ambiente

db: tipu di prutezzione

IIC: Gruppu Atmosfera

T4: Classe di temperatura

Gb: Livellu di prutezzione di l'equipaggiu

Tablet a prova di esplosioneschema di zona "Ex",Etableta a prova di xplosionchì ùn pò micca ignite miscele di gas splusivi durante u funziunamentu normale, un fallimentu o dui fallimenti.I cuntatti cù scintille sò cuparti cù una carcassa a prova di fiamma, una carcassa ermetica o un fattore di sicurezza doppiamente aumentatu.u livellu ib significa tableta a prova di splusioni chì ùn pò micca ignite mischi di gas splusivi in ​​u funziunamentu normale è un fallimentu.

A prova di esplosionetabletavantaghji

1. U persunale pò input è cunsultà i prublemi oculati, chì hè d'aiutu per a rectificazione di u prublema.

2. Capisce à tempu u funziunamentu di i sistemi sotterranei, uttene puntuale informazioni d'alarma, è migliurà a capacità di prevenzione è resistenza di disastru.

3. Verificate u prucessu di funziunamentu standardizatu è e dati di l'equipaggiu di ogni postu in tempu reale, chì furnisce comodità per u mantenimentu in situ.

4, capisce i paràmetri di funziunamentu di l'equipaggiu di feedback di u sistema è e curve, per furnisce una basa scientifica per un arrangiamentu raghjone di mantenimentu.

5. Realize infurmazione assai spartutu, chì migliurà assai u livellu di uffiziu infurmazione di u travagliu sottu terra.

Per u certificatu di tableta a prova di esplosione, certi populi chjamanuA prova di esplosionetabletacertificatucum'è ATEX, ma certi populi u chjamanu IECEx, tramindui sò ghjustu, solu una zona diversa per un certificatu diversu.ATEX per l'europeonu, IECEx per l'America di u Nordu.

Sè vo vulete sapè più infurmazione circatableta a prova di esplosioneoPDA, mandateci una parolla per piacè.Spiegheremu più infurmazione per voi.


Tempu di Postu: Apr-03-2023
Chat in ligna WhatsApp!