+ 86-755-29031883

Terminale Handheld PDA industriale funzioni è applicazione

PerPDA industriale, Funzione di cullizzioni 2D hè una funzione basica, a lettura RFID più cumuna è a so cumpresaLF 125KHzFDX-B, HDX secondu ISO/IEC11784/5,LF 125KHz (SupportaHID Prossimità, più sicura per e carte d'identità generale) è LF 134.2KHz (FDX-B è HDX).Sceglite diverse frequenze secondu diversi scenarii d'applicazione.UPDA industriale terminale portatilesò più portable lighter, è faciuli à upirari.À traversu uPDA industrialeper scansà i codici à barre o identificà e-tag RFID, pò esse in u prucessu di cummerciale l'infurmazioni di u produttu leghje, arregistrate, aghjurnà è caricate à u sistema di gestione, aiutanu l'imprese à ottene l'infurmazioni unu in a gestione di stop.

Scenari d'applicazione diterminale portatile PDA industriale:

1. Logistics express: Pò esse usatu perraccolta di datidi fattura per u persunale di spedizione è a raccolta di dati di u campu di transitu / magazzinu.Puderà trasmette l'infurmazioni di a carta di trasportu à u servitore scannendu u codice à barre espressiu è rializà a dumanda di informazioni di cummerciale pertinenti è altre funzioni.

2. Gestione di a tenda o di a tenda: Hè aduprata per a cullizzioni è a trasmissione di e dati di compra, vendita, almacenamentu, offerta, aghjustamentu, ritornu, ordine è gestione di adesione, è ancu a realizazione di l'inventariu di a tenda.

3, Supermall o scarpi, urdinamentu di vestiti: basatu nantu à a tecnulugia di cumunicazione wireless WIFI, L'utilizatore pò esse postu per l'applicazioni PDA industriale, i dati di l'ordine seranu caricati in u sistema d'ordine da a cumunicazione mobile Wi-Fi o 4G LTE.L'impresa pò esse aduprà sta infurmazione di dati per fà inchiesta, statistiche o analizà e tendenze di i prudutti è cusì.

4, pruduzzione è fabricazione:PDA industrialepò esse usatu per l'imprese di produzzione è di fabricazione di gestione di a linea di produzzione, gestione di magazzini;I PDA industriali ponu leghje i codici DPM per a fabricazione di l'automobile è a machina.

5, cura medica:PDA industrialepò esse usatu in stazioni di infermiera mobile, infusione mobile, gestione intelligente di gasa, è gestione di droghe è altri scenarii medichi, aiutanu l'uspitalu à ottene integrazione di risorse, ottimisazione di u prucessu, per riduce i costi operativi, migliurà a qualità di serviziu è u livellu di gestione.


Tempu di Postu: Feb-27-2023
Chat in ligna WhatsApp!