+ 86-755-29031883

I migliori smartphones robusti di 2019: impermeabili, antiurto, IP68 è più

Sè vo circate di un telefunu chì pò sopravvive à l'elementi, o sopravvive à cadute accidentali è colpi, allora a nostra lista di i migliori smartphones robusti in 2019 hè quì per aiutà.

Ùn sò solu i migliori smartphones robusti chì i soldi ponu cumprà l'acqua è a prova di polvera, venenu ancu in casi resistenti à i scossa, chì li rende ideali per travaglià fora.Sè vo site un fan di l'attività outdoor cum'è l'escursionismo, a canoa è l'arrampicata, allora questi brillanti smartphones robusti sò ancu una grande scelta.

I più boni smartphones robusti anu sottumessu strette teste IP68 per assicurà chì rispondenu à i standard militari specificati per a prutezzione di vibrazione, scossa, temperature estreme, polvera è acqua (ancu in ambienti cuntrullati).

I più boni smartphones robusti offrenu ancu funzioni extra per distinguersi da u restu di a cumpetizione: alcuni anu funziunalità di càmera infrared, altri anu sonòmetri è ancu detectori VOC (composti organici volatili).

Infine, tenete in mente chì mentre tutti i telefoni intelligenti robusti seranu impermeabili è antipolvere (è dunque rispondenu à a specificazione IP68), micca tutti i telefuni impermeabili seranu robusti.

In fatti, hà e certificazioni MIL Spec 810G è IP69, chì significa chì u telefunu hè pensatu per suppurtà ancu i getti d'acqua d'alta pressione chì sò cumuni in parechje industrie.Ci hè assai policarbonate è gomma per assorbe u scossa è prutegge u dispusitivu da gocce, è un quadru di metallo per migliurà a so struttura generale.

Dispone ancu di strumenti pratichi chì ùn si trovanu in altrò, cum'è un sensoru di qualità di l'aria interna è un strumentu di misurazione di distanza assistita da laser, è vene ancu cun alcune specificazioni decenti di smartphone, cumprese 4Gb RAM, un Snapdragon 630 SoC è un incantevule. schermu 5.2-inch 1080p.Veni cù Android 8.0 è serà mantenutu aghjurnatu cù l'ultime versioni di u sistema operatore di Google in u futuru.

Ùn hè solu impressiunamente robustu, ma hè ancu imballatu cù u tipu di tecnulugia chì aspittemu di vede in i telefoni di punta di Apple è Samsung, cumpresu un sistema di punta di gamma-on-a-chip, u Qualcomm Snapdragon 845 è sacchetti di RAM.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2019
Chat in ligna WhatsApp!