+ 86-755-29031883

I cancelli di i biglietti portatili facilitanu a gestione di i biglietti

L'attrazioni turistiche, i parchi di divertimentu, i teatri, i cunferenze è l'esibizioni, i docks, i stadii è altri spazii di l'avvenimenti anu un grande flussu di persone, una larga varietà di biglietti, è prucedure cumplesse di verificazione di biglietti.U metudu tradiziunale di cuntrollu di u bigliettu manuale face parechje sfide, è a macchina manuale di cuntrollu di i biglietti rende l'affari di cuntrollu di u bigliettu simplice.cunvene.

Problemi tradiziunali di gestione di i biglietti:

1. Ispezione manuale di u bigliettu: L'efficienza di l'ispezione di u bigliettu hè bassu, soprattuttu in a stagione turistica di punta, è u tempu di fila hè longu, chì pò facilmente affettà l'esperienza di u cliente è causanu periculi di sicurezza per via di l'affollamentu;

2. Poveru prestazione anti-falsificazione: hè faciule di stampà i biglietti falsi, causannu pèrdite à u locu scenicu;

3. Troppu pochi punti di vendita di bigliettu : hè assai inconveniente per cumprà i biglietti ;

4. statistiche d'inventariu manuale: u bigliettu scenicu s'appoghja nantu à statistiche d'inventariu manuale, chì hà una alta rata d'errore è una poca puntualità;

5. I biglietti ùn ponu micca esse riutilizati, chì hè faciule per causà littering of tickets è dannu l'igiene ambientale publica.

U cancellu di u bigliettu intelligente in manu pò aghjunghje codice à barre, identificazione RFID è NFC è altri sistemi di software integrati funzionali secondu i bisogni di ogni porta di u bigliettu, è prufittà di i so vantaghji funziunali, cum'è l'identificazione di scansione, a cumunicazione in rete wireless, u trattamentu di dati, etc. ., per compie rapidamente è accuratamente u compitu di u cuntrollu di u bigliettu, mentre risparmià i costi di u travagliu.

Vantaggi specifichi dicancelli di biglietti PDA portatili:

1. U persunale pò utilizà a porta di u bigliettu in manu per scansà u bigliettu di carta / codice QR / codice à barre elettronicu è carte IC è altri biglietti per a verificazione.U sistema registra automaticamente è verifica l'infurmazioni di u bigliettu, chì migliurà assai l'efficienza di l'ispezione di u bigliettu è riduce u tempu di viaghju di i turisti.

2. E-tickets sò unichi, unmodifiable è uncopyable, cusì risolve cumplettamente u prublema di fraudulentu bigliettu.

3.A porta di u bigliettu in manusupporta 3G, 4G, bluetooth, wifi, cumunicazione infrared è altri modi, è l'ambiente di rete stabile assicura u prugressu lisu di a porta di u bigliettu.Pò esse usatu in modu flessibile per risponde à i bisogni di cuntrollu di u bigliettu di diversi lochi scenici.

4. Funzioni cumpleta, cù funzioni cum'è a vendita di u bigliettu, statistiche di dati, dumanda di informazioni, gestione di u sistema, etc.;u sistema di fondo in tempu reale di dati d'ispezione di u bigliettu realiza a gestione di l'infurmazioni di i dati d'ispezione di u bigliettu scenicu.

5. L'usu mobile, chì pò esse implementatu in modu flexible in ogni mumentu secondu u flussu di persone à ogni porta di u bigliettu.

U terminale portatile hè dotatu di sistema Android è pò esse cunfiguratu cù sensori IoT: codice a barre unidimensionale, lettore di codice bidimensionale, lettore RFID NFC, supportu standard IP65 tri-prova, 4G, Bluetooth, wifi, cumunicazione telefonica, GMS, GPS, camera Pò ancu accettà servizii persunalizati, è hè largamente utilizatu in diverse industrii cum'è l'affari di u guvernu mobili di u guvernu, a gestione di logistica è di magazzinu, a gestione di i magazzini di vendita, a gestione di a logistica, l'ispezione di u bigliettu d'admission è cusì!


Tempu di Postu: Set-08-2022
Chat in ligna WhatsApp!