+ 86-755-29031883

Caratteristiche è campi d'applicazione di PDA industriale

L'Internet di e Cose hè l'usu di tecnulugia d'identificazione di frequenze radio (RFID), sensori infrared, sistemi di navigazione satellitare (GPS), scanners laser è altre equipaghji d'infurmazioni, è secondu l'accordu prumessu, tutti l'uggetti ponu esse cunnessi cù a tecnulugia Internet per mantene. Scambiu d'infurmazione è cumunicazione, Rete per l'identificazione intelligente, pusizionamentu precisu, seguimentu, monitoraghju è gestione.
L'industria hè un campu d'applicazione impurtante di a tecnulugia Internet di e cose.A cumminazzioni di a tavuletta industriale è l'Internet di e Cose combina l'automatizazione è l'informatizazione per furmà un novu tipu di tavuletta intelligente terminal-industriale, cunnisciuta ancu com'è tableta à trè prove è tableta industriale a prova di esplosione.,PDA industriale.I tablette portatili industriali utilizanu a tecnulugia d'identificazione di radiofrequenza (RFID), GPS, fotocamere, cuntrolli è altri metudi cognitivi, di cattura è di misurazione precisi per cullà i materiali in ogni momentu, in ogni locu, è cuntinueghjanu à l'almacenamiento completamente automaticu, a visualizazione in tempu reale di informazioni / feedback, è trasmissioni automatica.Migliurà a produtividade, migliurà a qualità di u produttu, riduce i costi di produzzione è u cunsumu di risorse.
E caratteristiche principali di PDA industriali portatili:
1. Lightweight è portable, facile à upirari
A causa di a necessità di l'operazione manuale, u disignu evita l'apparenza robusta è voluminosa di i tablette industriali.L'apparenza hè bella è chjuca, ligera è portable, è u funziunamentu hè assai simplice, in fondu u listessu cum'è un telefuninu intelligente.
2. Putenti
Tablet computer portatile industriale hè un urdinatore industriale mobile, cù ricchi porti I / O è moduli multifunzione opzionali, cumpatibili cù Ethernet, wireless WIFI.4G è altre rete, chì sustene u ricunniscenza facciale, codice 1D/2D, NFC, identificazione di impronte digitali, identificazione. , Posizionamentu GPS / Beidou, etc.
3. Robustu è durable
Pò operare in intervalli di temperatura estremi è ambienti duri, è hà e caratteristiche di trè prove di resistenza à l'acqua, a polvere è a goccia, è hà passatu a certificazione di prutezzione IP67.
4. Strong cumpatibulità sistemu
Applicabile à i sistemi WINDOWS è Android, pudete sceglie diversi software di sistema secondu i vostri bisogni.
5. Forte vita batterie
Batteria di litiu di grande capacità integrata per risponde à i bisogni di alimentazione à longu andà.
I principali campi di applicazione di i tavolette industriali portatili:
Logistica
L'attrezzatura terminale portatile pò esse aduprata per raccoglie a raccolta di dati di u trasportu di dispatcher, u campu di transitu, a cullizzioni di dati di magazzinu, aduprate u modu di scansione di codici a barre espressi, inviate l'infurmazioni di busta direttamente à u servitore di fondo per trasmissioni wireless, è à u stessu tempu pò realizà u quistioni di infurmazione cumerciu rilativi, etc Features.
Lettura di u metru
L'equipaggiu di terminal portatile usa u posizionamentu GPS per assicurà a pusizione di circulazione, è a persona simulata registra contru à u mudellu.Mentre compie u travagliu in modu simplice è efficace, u dipartimentu di l'industria elettrica pò cuntà più precisamente u cunsumu di energia.
Pulizia
In u prucessu di investigazione è punizione di e violazioni di parcheghju, a polizia pò aduprà i dispositi terminali manuali per interrogà l'infurmazioni di u veiculu, invià diversi tipi d'infurmazioni illegali in ogni momentu è in ogni locu, è riparà evidenza in u locu per investigà è punisce e violazioni di parcheghju.In più di l'affari di a polizia, l'agenzii amministrativi cum'è a salute, a gestione urbana è a tassazione cercanu gradualmente di utilizà terminali portatili per standardizà l'affari amministrativi è migliurà l'efficienza amministrativa.
Surveillance à l'apertu è indagine
In l'indagine è l'indagine, un computer tablet hè utilizatu per a cullizzioni di l'infurmazioni è a cumunicazione in rete.

1


Tempu di post: 06-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!