+ 86-755-29031883

Sviluppu di u sistema di software di scansione mobile PDA in entrata è in uscita per gestisce facilmente e attività di magazzinu

Aduprate u software di ingressu è di uscita di codice di scansione di codice à barre per implementà u cuntrollu tutale di u prucessu è a gestione di ogni ligame di l'almacenamiento, è rializà a gestione di u numeru di serie di l'etichetta di codice à barre per u locu di carica, batch, shelf life, delivery, etc. -scanning software in entrata è in uscita standardizeghja u prucessu tutale di ricezione, consegna, rifornimentu, cullizzioni, consegna, etc., è pò ancu pruduce una varietà di rapporti statistici ragiunate secondu i bisogni di u prucessu di u sistema di gestione di u magazzinu di u cliente.Cù ricche di risorse di codici a barre è anni di sperienza in l'implementazione di sistemi di codici a barre, anu introduttu i codici à barre in a gestione di magazzini, eliminendu i passi di scrive manualmente e fatture è di mandà à a sala di l'informatica per l'input, è risolve u prublema di l'infurmazioni di magazzinu obsoleti è ritardi.Induve l'articuli vanu, pudemu seguità automaticamente.A cumminazione di a tecnulugia di codici à barre è a tecnulugia di l'informazioni in u software per scanner u codice in e fora di i magazzini aiuta l'imprese à fà un usu raghjone è efficace di u spaziu di magazzinu è furnisce i clienti servizii di alta qualità in una manera rapida, precisa è à pocu costu.

(1) Cumu intruduce u software di scansione di codici à barre per l'entrata è a uscita di u magazzinu

1. Codificate scientificamente l'inventariu è stampate l'etichetta di codice à barre di l'inventariu.

2. Codificate scientificamente u locu di u magazzinu è marcatu cù simboli di codice à barre per rializà a gestione di u locu di u magazzinu.

3. Aduprate terminali di dati portatili cù funzione di scanning di codice à barre per a gestione di u magazzinu.

4. Sincronizazione di dati è carica

(2) Introduzione à a funzione di u software di scansione di codice per l'entrata è a uscita di u magazzinu

1. Scannà u codice QR per gestisce a gestione in uscita è in entrata.Gestite i dati di l'inventariu in modu informativu, aumentate a trasparenza di a gestione di l'inventariu, è arregistrate è monitorizà dinamicamente l'infurmazioni in entrata è in uscita di e merchenzie in tempu reale.

2. U software di scanning di codice per l'ingressu è l'uscita di u magazzinu furnisce funzioni cum'è l'analisi di u fatturatu di l'inventariu è l'analisi di l'utilizazione di u magazzinu, è pò furnisce ricordi di alarme per i merchenzie stranded.

3. Improve u rate d'utilizazione di u spaziu di magazzinu.Quandu a capacità di produzzione o l'inventariu aumenta, ùn ci hè bisognu di espansione u magazzinu.

4. Si pò stampà a carta di contu materiale elettronicu di l'inventariu in e fora, tavula di statutu d'inventariu, lista di sub-magazzini d'inventariu, disegnu d'inventariu è differenza d'inventariu è altre tabelle statistiche.

5. Scanate u codice QR per gestisce l'operazioni cum'è l'operazioni in entrata è in uscita.L'inventariu hè veloce è precisu, è ùn affetta micca l'operazioni normali in entrata è in uscita.

6. U software di scanning di codice in entrata è in uscita rializeghja a gestione di tuttu u ciclu di vita di a produzzione, magazzinu, outbound, outbound, scrapping, è inventariu.

(3) U valore chjave di u software di scansione di codice in entrata è in uscita

1. Supportu effittivamenti i bisogni di l'impresa per a gestione di tracciabilità di batch

Per mezu di a gestione di codici à barre, hè cunvenutu per registrà l'infurmazioni di batch di a produzzione di vetru off-line, è ponu cunnette l'infurmazioni chjave di l'affari di ogni batch cum'è u pruduttu, l'specificazione, a quantità, u pesu è a data di produzzione.Se un prublema di qualità si trova in ogni ligame cummerciale di u ciculu di vita di u produttu, pò esse situatu convenientemente è rintracciatu.

2. Migliurà l'efficienza di l'operazioni cum'è a ricezione è a consegna, è riduce a rata d'errore di ricezione è consegna

Dopu avè utilizatu u terminal di scansione di codice à barre wireless, a velocità è a precisione di a cullizzioni di dati sò assai migliurate, è l'ocurrenza di l'invio sbagliatu è mancatu hè cuntrullatu in modu efficace.

3. Realize a riduzzione di u persunale è cresce l'efficienza di l'impresa

L'usu di pistole di scansione per eseguisce operazioni cum'è u almacenamentu di u produttu finitu, a consegna di vendita è l'inventariu di e merchenzie hà migliuratu assai l'efficienza di u travagliu è a puntualità di l'almacenamiento è u prucessu di almacenamiento.Dopu chì u software per l'almacenamiento di u codice di scansione è a consegna hè lanciatu, a cumpagnia ottimisimu a so struttura di persunale è porta benefici à a cumpagnia.à benefici reali.

A tecnulugia di codici à barre hè introdutta in a gestione di u magazzinu per scansà u codice per almacenà è fora di a suluzione di software di magazzinu per cullà automaticamente i dati di l'ispezione di l'arrivu di u magazzinu, u magazzinu in, fora di u magazzinu, trasferimentu, turnu di magazzinu, inventariu di inventariu. , etc., per assicurà l'efficienza è a precisione di l'input di dati in ogni ligame di operazione di gestione di magazzinu, per assicurà chì l'impresa pò capisce i dati reali di l'inventariu in una manera puntuale è precisa, è per mantene è cuntrullà l'inventariu di l'impresa in modu ragiunate. .U software per scansà i codici in e fora di i magazzini pò ancu gestisce convenientemente i lotti è a durata di l'articuli per mezu di codificazione scientifica.


Tempu di posta: 22-Nov-2022
Chat in ligna WhatsApp!