+ 86-755-29031883

I migliori prudutti di gestione di a mobilità di l'impresa (EMM) 2019

Una decina d'anni fà, l'urganisazioni anu affruntatu una seria sfida: i dispositi mobili anu esplutatu in sofisticazione è capacità è a ghjente li usava sempre più in a so vita di travagliu.In certi casi, l'usu hè statu sanzionatu.In altri casi, ùn era micca.In ogni casu, assai dati preziosi sò stati di colpu fora di u firewall corporativu.Questu hà mantenutu assai persone IT svegliate di notte.

Questi sviluppi - forse e notti senza dorme più di tutti - eranu catalizzatori per una splusione di approcci creativi per a gestione di i dispositi mobili.Ci vole à truvà modi per fà una quantità di cose difficili, cum'è assicurà e dati nantu à i dispositi senza dannà i dati di l'impiegati o piglià libertà cù l'infurmazioni persunali di u pruprietariu, pulisce i dispositi puliti di dati sensibili se mancanu, assicurendu chì l'applicazioni scaricate sò sicure. , chì permette à i pruprietarii di scaricà l'applicazioni persunali chì ùn eranu micca sicuri senza mette in periculu i dati corporativi, è cusì.

Emerge una raffica di tecniche simili, ma diverse, cum'è a gestione di i dispositi mobili (MDM) è a gestione di l'applicazioni mobili (MAM).Quelli approcci precedenti sò stati sottumessi à a prossima generazione, a gestione di a mobilità di l'impresa (EMM), chì cunsolida quelle tecnulugii precedenti in un modu chì simplifica è aumenta l'efficienza.Si marita ancu a gestione à l'arnesi d'identità per seguità è valutà l'impiegati è l'usu.

EMM ùn hè micca a fine di a storia.A prossima tappa hè a gestione unificata di endpoint (UEM).L'idea hè di allargà sta cullizzioni crescente di strumenti à i dispositi stazionarii non mobili.Cusì, tuttu ciò chì sottu u cuntrollu di l'urganizazione serà amministratu nantu à a stessa larga piattaforma.

EMM hè una tappa impurtante in a strada.Adam Rykowski, u vicepresidentu di u marketing di u produttu per VMware, hà dettu à IT Business Edge chì l'analisi, l'orchestrazione è i servizii di valore aghjustatu sò in evoluzione per rinfurzà u valore di EMM è UEM.

"Cù l'avventu di a gestione muderna in i PC è MAC, anu avà protokolli di gestione assai simili [à i dispositi mobili]", disse."Ùn anu micca bisognu à esse nantu à a reta lucale.Chì permette a stessa gestione in tutti i punti finali ".

U fondu hè di allargà è simplificà simultaneamente a gestione.Tutti i dispositi - un PC in un uffiziu corporativu, un Mac in una casa di telecommuter, un smartphone in un pianu di centru di dati, o una tavuletta in un trenu - deve esse sottu à u stessu paraplu."E linee trà i dispositi mobili è u desktop è i laptops sò sfocate, cusì avemu bisognu di un modu cumunu di accede à i tipi di fugliale è di gestisce", hà dettu Suzanne Dickson, direttore senior di Citrix Marketing di Product per u Gruppu Desktop è Applicazioni.

Petter Nordwall, u direttore di a gestione di u produttu di Sophos, hà dettu à IT Business Edge chì l'approcciu di i venditori sò simili per via di a necessità di travaglià cù l'API di ogni sistema operatore.U campu di ghjocu trà i venditori pò esse in interfacce d'utilizatori.Fà a vita più faciule per l'utilizatori finali è l'amministratori pò esse una sfida significativa.Quelli chì capiscenu a manera di fà cusì in modu più efficace avarà un vantaghju."Questu pò esse notte è ghjornu in quantu [admins] perde u sonnu o di pudè gestisce i dispositi senza avè da preoccupassi", disse Nordwall.

L'urganisazioni anu una larga gamma di dispusitivi.I dispositi mobili ùn sò micca sempre usati in a strada, mentre chì i PC è altri apparecchi grandi ùn sò micca sempre usati solu in un uffiziu.L'obiettivu di EMM, chì hè spartutu cù UEM, hè di mette quant'è parechji dispositi di l'urganisazione sottu un umbrella pussibule.

Sia chì una urganizazione "ufficialmente" aduprate BYOD o micca, EMM usa MDM è altre classi precedenti di gestione di software per prutege e dati corporativi.In verità, fà questu risponde in modu efficace à e sfide BYOD chì parevanu schiaccianti pochi anni fà.

In listessu modu, un impiigatu serà resistente à aduprà u so dispositivu à u travagliu s'ellu ci hè u timore chì i dati privati ​​seranu cumprumessi o spariscia.EMM risponde ancu à sta sfida.

I plataformi EMM sò cumpleti.Grandi quantità di dati sò raccolti è questi dati ponu permette à l'urganisazioni di travaglià più intelligente è menu caru.

I dispositi mobili sò spessu persi è arrubati.EMM - di novu, chjamendu l'arnesi MDM chì generalmente sò parti di u pacchettu - ponu sguassate dati preziosi da u dispusitivu.In a maiò parte di i casi, sguassate i dati persunali hè trattatu separatamente.

EMM hè una piattaforma putente per stabilisce è implementà e pulitiche corporative.Queste pulitiche ponu esse cambiate nantu à a mosca è esse persunalizate secondu u dipartimentu, u livellu di anzianità, geograficamente, o in altri modi.

E piattaforme EMM generalmente implicanu app stores.L'idea principale hè chì l'applicazioni ponu esse implementate rapidamente è in modu sicuru.Questa flessibilità permette à una urganizazione di prufittà di l'opportunità subite è in altri modi reagisce in modu efficiente à e cundizioni chì cambianu rapidamente.

E posture di sicurezza cambianu rapidamente - è l'impiegati ùn sò micca sempre capaci o disposti à mantene a so sicurità aghjurnata.A funziunalità EMM pò purtà à una distribuzione assai più puntuale di patches è, in ultimamente, un locu di travagliu più sicuru.

L'applicazione di a pulitica hè un benefiziu impurtante di l'EMM.Piglià quellu un passu più avanti hè a capacità di aiutà i dispositi mobili à risponde à i normi di conformità.Un duttore chì porta l'imaghjini di i pazienti in casa nantu à a so tableta o un CEO cù dati finanziarii corporativi sensittivi in ​​u so telefunu deve avè una infrastruttura end-to-end pruvata per esse sicura è sicura.EMM pò aiutà.

U mondu mobile in generale è BYOD in particulare hà crisciutu in l'impurtanza di l'impresa assai rapidamente.I sfidi di sicurezza è di gestione risultanti eranu grandi è generati una tremenda creatività in u software.L'era attuale hè carattarizata in una certa misura in l'integrazione di quelli strumenti in piattaforme più larghe.EMM hè un passu chjave in questa evoluzione.

EMM hè nantu à l'automatizazione.Per esse efficace, mette una prima di esse rapidu è simplice di implementà.L'idea hè di avvicinà u più vicinu pussibule à a cunfigurazione "fora di scatula".

In a maiò parte di i casi, e plataforme EMM travaglianu nantu à tutti (o almenu a maiò parte) OS.L'idea, simplicemente, hè chì a maiò parte di l'ambienti sò mischiati.Servisce solu un numeru limitatu di piattaforme serà una greva contru a piattaforma.

Sempre più, i strumenti software cumuni, cum'è MDM è MAM, diventanu parte di e larghe plataforme EMM.E piattaforme EMM, à u turnu, si evoluzione per esse suite UEM chì incorporanu più cumplettamente i dispositi non mobili cum'è PC è Mac.

L'esplosione di u software di gestione destinatu à i dispositi mobili hè stata a nascita di BYOD.Di colpu, l'urganisazioni ùn sapianu micca induve eranu i so dati preziosi.In cunseguenza, MDM, MAM è altri approcci eranu destinati à scuntrà a sfida BYOD.EMM hè una iterazione recente di quella tendenza, cù UEM micca luntanu.

E piattaforme EMM generanu dati.Un saccu di dati.Stu input hè utile à creà pulitiche chì serve megliu a forza di travagliu mobile.I dati ponu ancu purtà à i costi di telecomunicazioni più bassi è altri vantaghji.A cunniscenza hè u putere.

A finanza, l'assistenza sanitaria è l'altri industrii facenu richieste esigenti nantu à cumu si trattanu e dati.Queste richieste diventanu ancu più difficili quandu i dati viaghjanu da è da, è sò stati guardati in un dispositivu mobile.EMM pò aiutà à assicurà chì e regule sò seguite è e dati ùn sò micca cumprumessi.

I venditori modificanu e definizioni di categurie in modi chì brillanu a luce più luminosa nantu à i so prudutti.À u listessu tempu, ùn ci hè micca una linea cristallina trà una generazione di software è a prossima.UEM hè pensatu per esse a prossima generazione in u software di gestione perchè incorpora l'equipaggiu mobile è stazionariu.EMM hè una sorta di prequel è offre alcune di queste caratteristiche.

Sempre più, e plataformi EMM sò cunnessi à e funziunalità d'identità.Questu hè un passu vitale in a gestione di e rete cumplesse.Aiuta ancu l'urganizazione à creà un prufilu più precisu di l'impiegati è, in modu cullettivu, cumu a forza di travagliu usa i so dispositi.Ci hè prubabilmente sorprese chì portanu à più efficienza, risparmiu di costu è novi servizii è approcci.

Jamf Pro gestisce i dispositi Apple in l'impresa.Offre implementazione zero-touch cù flussi di travagliu chì permettenu i dispositi per esse spediti in goccia.I cunfigurazioni sò automaticamente quandu i dispositi sò prima accenditi.I gruppi intelligenti permettenu un batching precisu di i dispositi.I Profili di cunfigurazione furniscenu carichi di gestione chjave per a gestione di un dispositivu, un gruppu di dispositi o tutti i dispositi.Jamf Pro supporta a funziunalità di securità di prima parte di Apple cù Gatekeeper è FileVault è Modu Perdu per seguità u locu di u dispositivu è a creazione d'alerta quandu un dispositivu manca.

· L'iscrizzione iniziata da l'utilizatori permette l'usu di i dispositi iOS è macOS di i cunsumatori in modu sicuru.

· Jamf Pro offre opzioni di menu di primu livellu cum'è Gruppi Intelligenti è Inventariu.A gestione più profonda hè offerta da l'integrazione LDAP è l'iscrizzione iniziata da l'utilizatori.

· Jamf Connect si integra in e piattaforme più larghe senza avè bisognu di l'autentificazione in più sistemi.

· Smart Groups segmenta i dispositi per dipartimentu, edifiziu, statutu di gestione, versione di u sistema operatore è altri differenziatori.

Citrix Endpoint Management assicura un dispositivu sanu, permette l'inventariu di tuttu u software, è impedisce l'iscrizzione se u dispositivu hè jailbroken, arradicatu o hà installatu un software inseguru.Permette a gestione basata nantu à u rolu, a cunfigurazione, a sicurità è u supportu per i dispositi corporativi è di l'impiegati.L'utilizatori registranu i dispositi, chì permettenu à l'IT di furnisce i pulitiche è l'applicazioni à quelli dispositi automaticamente, app in lista nera o lista bianca, rileva è prutegge da i dispositi jailbroken, risolve i dispositi è app, è sguassate cumplettamente o parzialmente i dispositi mancanti o fora di conformità.

A gestione BYOD Citrix Endpoint Management assicura a conformità è assicura u cuntenutu in u dispusitivu.L'amministratori ponu sceglie di assicurà l'applicazioni selezziunate o tuttu u dispositivu. Semplificazione / Flessibilità / Sicurezza

Citrix Endpoint Management hè un serviziu di cunfigurazione rapida chì si integra cù u Citrix Workspace per a funziunalità "single pane of glass".

Citrix Endpoint Management sfrutta l'identità di l'utilizatori da Active Directory o altri cartulari per furnisce istantaneamente l'app è l'accessu à i dati, stabilisce cuntrolli d'accessu granulari basatu annantu à u dispusitivu è u scenariu di l'utilizatori.Attraversu l'app store unificata, l'utilizatori uttene un signu unicu à e so app appruvate è ponu dumandà l'accessu à l'app per quale ùn sò micca autorizati.Una volta ottenuta l'approvazione, anu accessu immediatu.

Citrix Endpoint Management pò gestisce, assicurà è inventarià una larga gamma di tipi di dispositivi in ​​una sola cunsola di gestione.

· Prutegge l'infurmazioni cummerciale cù una sicurità stretta per l'identità, a pruprietà corporativa è BYOD, app, dati è rete.

· Prutege l'infurmazioni à u livellu di l'app è assicura a gestione di l'applicazioni mobile di qualità impresa.

· Utilizà i cuntrolli di pruvisione è cunfigurazione cumpresi l'inscription, l'applicazione di pulitica è i privilegi di accessu.

· Utilizà i cuntrolli di sicurezza è di cunfurmità per creà una basa di sicurezza persunalizata cù attivatori azzione cum'è chjude, sguassate, è notificà un dispositivu chì ùn hè micca conforme.

L'app store unificatu di Citrix Endpoint Management, dispunibule da Google Play o Apple App Store, furnisce un locu unicu per l'utilizatori per accede à l'applicazioni per u telefuninu, Web, SaaS è Windows.

Citrix Endpoint Management pò esse acquistatu cum'è nuvola autonoma o cum'è Citrix Workspace.In modu stand-alone, i prezzi di Citrix Endpoint Management partenu da $ 4,17 / utente / mese.

Workspace ONE gestisce u ciclu di vita di qualsiasi dispositivu mobile, desktop, robustu è IoT in tutti i principali sistemi operativi in ​​una sola cunsola di gestione.Offre un accessu sicuru à l'applicazioni / desktop Windows cloud, mobile, web è virtuale nantu à qualsiasi smartphone, tableta o laptop attraversu un catalogu unicu è una sperienza di sign-on (SSO) simplice per u cunsumadore.

Workspace ONE prutege l'applicazioni è i dati corporativi utilizendu un approcciu di sicurezza in strati è cumpletu chì include l'utilizatore, endpoint, app, dati è rete.A piattaforma ottimizeghja a gestione di u ciclu di vita di u SO di desktop per una forza di travagliu mobile.

A cunsola Workspace ONE hè una risorsa unica basata in u web chì permette l'aggiunta rapida di i dispositi è l'utilizatori à a flotta.Gestisce i profili, distribuisce l'applicazioni è cunfigura i paràmetri di u sistema.Tutti i paràmetri di cunti è sistemi sò unichi per ogni cliente.

· Capacità di prevenzione di perdita di dati (DLP) per app è endpoint integrati direttamente in a piattaforma.Hè implementatu cum'è un cuntrollu d'accessu amministratu è integratu cintrali, a gestione di l'applicazioni è a soluzione di gestione di endpoint multipiattaforma.

· Politiche di cuntestu di l'identità squadra cù e pulitiche di rispettu di u dispositivu per creà pulitiche d'accessu cundiziunale chì impediscenu in modu proattivu a fuga di dati.

· Politiche DLP in l'applicazioni di produtividade permettenu à l'IT di disattivà a copia / incolla è a criptografia di dati nantu à i dispositi mobili chì funzionanu diversi sistemi operativi.

· L'integrazione cù a Proteczione di l'Informazioni di Windows è a criptografia BitLocker prutegge e dati nantu à i punti finali di Windows 10.Hà supportu DLP per Chrome OS.

· Workspace ONE Trust Network presenta l'integrazione cù i principali soluzioni di prutezzione antivirus / antimalware / endpoint.

Workspace ONE cunnetta suluzioni silate per e zone di focus di sicurezza, cumprese a gestione di e pulitiche, l'accessu è a gestione di identificazione è patching.

Workspace ONE furnisce un approcciu di gestione è sicurezza in strati è cumpletu chì include l'utilizatore, endpoint, app, dati è rete.Workspace ONE Intelligence usa intelligenza artificiale è capacità di apprendimentu di macchina è strumenti per analizà e dati di i dispositi, l'app è l'impiegati per attivà a sicurezza predittiva.

· Per IT: A cunsola Workspace ONE basata in u web permette à l'amministratori IT di vede è gestisce l'implementazione EMM.L'utilizatori ponu aghjunghje rapidamente è facilmente i dispositi è gestisce i profili, distribuisce app è cunfigurà i paràmetri di u sistema.I clienti ponu creà parechje viste di amministratore IT per chì i gruppi in l'IT anu accessu à e paràmetri è e funzioni più pertinenti per elli.Diversi dipartimenti, geografie, etc. ponu esse datu u so propiu inquilanu, è ponu accede in a so lingua lucale.L'aspettu di u portale Workspace ONE UEM pò esse persunalizatu.

· Per l'Utenti finali: Workspace ONE furnisce l'impiegati cù un catalogu unicu è sicuru per accede à e so app è i dispositi cummerciale più critichi in Windows, macOS, Chrome OS, iOS è Android.

Workspace ONE hè dispunibule cum'è una licenza per l'abbonamentu per l'utilizatore è per u dispositivu.A licenza perpetua è u supportu hè dispunibule per i clienti in situ.E funzioni dispunibuli varianu secondu chì u cliente compra i livelli di Workspace ONE Standard, Advanced o Enterprise.L'offerta più bassa chì include funzioni di gestione unificata di endpoint (UEM) hè dispunibule in Workspace ONE Standard, chì principia da $ 3.78/dispositivu/mese.Per i clienti SMB / mid-market, una offerta MDM per u dispositivu dispunibule cum'è AirWatch Express hà un prezzu di $ 2.68 / device / month.

Sophos Mobile prupone trè manere di gestisce un dispositivu mobile: Cuntrolu cumpletu di tutti i paràmetri, app, permessi di u dispusitivu, secondu ciò chì offre iOS, Android, macOS o Windows;cuntainerizazione di dati corporativi utilizendu l'API di gestione di u dispositivu, o cunfigurà un spaziu di travagliu corporativu nantu à u dispositivu utilizendu paràmetri gestionati da iOS o u Profilu di travagliu di l'impresa Android;o gestione solu cuntainer induve tutta a gestione hè fatta nantu à u container.U dispusitivu stessu ùn hè micca affettatu.

I dispositi ponu esse iscritti à traversu u portale di self-service, da l'amministratore via a cunsola, o esse forzati iscritti dopu à u rebooting usendu strumenti cum'è Apple DEP, Android ZeroTouch o Knox Mobile Enrolment.

Dopu l'iscrizzione, u sistema spinge l'opzioni di pulitica cunfigurate, installà app, o manda cumandamenti à u dispusitivu.Quelli azzioni ponu esse cumminati in Task Bundles imitando l'imaghjini utilizati per a gestione di PC.

I paràmetri di cunfigurazione includenu l'opzioni di sicurità (password o criptografia), l'opzioni di produtividade (conti di e-mail è marcati) è paràmetri IT (configurazioni Wi-Fi è certificati d'accessu).

A piattaforma UEM di Sophos Central integra a gestione mobile, a gestione Windows, a gestione macOS, a sicurità di endpoint di prossima generazione è a difesa di e minacce mobili.Serve cum'è un pane di vetru per a gestione di l'endpoint è a sicurità di a rete.

· Cartulari intelligenti (per OS, ultima sincronizazione, app installata, salute, pruprietà di u cliente, etc.).L'amministratori ponu facilmente creà novi cartulare intelligenti per i so bisogni di gestione.

Licenze standard è avanzate sò vendute esclusivamente da i partner di canali Sophos.U prezzu varieghja da a dimensione di l'urganizazione.Nisuna licenza perpetua, tutte vendute per abbunamentu.

· EMM è capacità di gestione di i clienti per gestisce i dispositi mobili, i PC, i servitori è i dispositi IoT da una sola cunsola.Supporta Android, iOS, macOS, Windows 10, ChromeOS, Linux, tvOS è Raspbian.

· Gestione di tutti i dispositi assuciati cù un utilizatore, l'autoregistrazione è u targeting d'utilizatori per spinghje un prufilu / cunfigurazione.

· Scambiu di a sincronia attiva è a cunfigurazione di a pulitica MDM cumpresa a criptografia forzata, l'usu furzatu di u codice è / o a lunghezza di u codice, l'accessu Wi-Fi, l'accessu à u scambiu.

· Restrizzione di l'utilizatori da risorse corporative cum'è e-mail, salvu ch'elli sò iscritti in MDM.L'utilizatori iscritti anu restrizioni è esigenze.Quandu l'utilizatore ùn vole più esse amministratu o abbandunà a cumpagnia, Ivanti sguassate selectivamente i diritti è e dati corporativi.

· U targeting basatu nantu à l'utilizatori astrae a piattaforma applicà cunfigurazioni à un utilizatore chì sò utilizati per a piattaforma adatta.E cunfigurazioni individuali ponu esse aduprate in tutte e piattaforme per assicurà una sperienza d'utilizatore coherente.

Semplificazione / Flessibilità / Sicurezza L'approcciu IT unificatu di Ivanti per a gestione di l'ambienti corporativi sfrutta i dati da l'arnesi è e cunfigurazioni UEM.Hè parte di un sforzu più grande per gestisce è assicurà l'assi, u guvernu di l'identità è u serviziu di u serviziu è l'arnesi di cunfigurazione per gestisce è audità tuttu u prucessu.L'integrazione di Ivanti in questi sistemi permette a gestione è a supervisione cumpleta.I pulitiche Ivanti s'applicanu specificamente à u SO, u rolu di u travagliu o a geolocalizazione di u dispusitivu.A piattaforma offre cogestione di i dispositi Windows è macOS per gestisce u dispositivu cù e pulitiche EMM chì ponu esse supplimentate da una gestione più cumplessa via l'agenti Ivanti in u dispusitivu.

A piattaforma gestisce i PC è i dispositi mobili.A suluzione include un strumentu analiticu è dashboarding cù cuntenutu predeterminatu chì permette a creazione di raporti è dashboard simplici.L'uttellu permette ancu à l'utilizatori di impurtà dati in tempu reale da altre fonti, chì permettenu una vista di tutte l'analisi di l'affari in un unicu dashboard.

· Governs chì Apps è e so versioni deve esse prisenti nant'à u dispusitivu è restringe funziunalità dispusitivu custruitu-in.

· Cuntrolla cumu i dispositi accede è sparte dati, permette à l'amministratori di disattivà / sguassate l'applicazioni micca appruvate.

· Impedisce a spartera / copia di salvezza micca autorizata di dati corporativi è restringe e funzioni di basa di u dispositivu cum'è e camere.

· Tutte e pulitiche di sicurità, i cuntrolli di accessu è l'applicazioni assuciati cù sti gruppi ponu esse applicati automaticamente à sti dispusitivi.

· A prevenzione di fuga di dati impone e pulitiche di sicurezza corporativa persunalizabili per i dati mobili in riposu, in usu è in transitu.Assicureghja i dati di l'affari sensittivi cumprese l'infurmazioni nantu à i dispositi mancanti.

· Containerization prutege l'applicazioni, i dati è e pulitiche corporative senza toccu i dati persunali.Un TOS persunalizabile hè visualizatu à l'utilizatori finali durante l'iscrizzione.A geo-fencing assicura chì i dispositi sò gestiti solu in i locali cummerciale.

· Offre a gestione di i dispositi mobili (MDM), a gestione di u cuntenutu mobile (MCM), a gestione di l'applicazioni mobili (MAM), a gestione di a sicurità mobile (MSM), l'imballaggio di l'app è a containerizazione.

· Politiche di sicurezza corporativa persunalizata, cuntrolli d'accessu basatu nantu à u rolu è livelli di surviglianza sò basati nantu à i bisogni specifichi di i dipartimenti interni.

· Supporta u clustering di i dispositi di dipartimenti in gruppi, assicurendu cunfigurazioni è app coherenti.I gruppi sò creati basati nantu à Active Directory, u SO in esecuzione nantu à i dispositi, o se u dispusitivu hè di l'impresa o di l'impiegati.

· U modulu di gestione di u dispositivu hè un locu centralizatu per cunfigurà è distribuisce e pulitiche di sicurezza di u dispositivu.

· L'infurmazione enciclopedica hè dispunibule da a tabulazione di l'inventariu, induve i cumandamenti di sicurità sò eseguiti.

· A tabulazione di i rapporti raccoglie tutte e dati in a tabulazione di l'inventariu in rapporti cumpleti.

Mobile Device Manager Plus hè dispunibule in u nuvulu è in u locu.L'Edizione Cloud cumencia à $ 1.28 per dispositivu / per mese per 50 dispositi.A piattaforma hè ospitata nantu à i servitori di nuvola ManageEngine.

L'edizione On-Premises principia da $ 9.90 per dispositivu / annu per 50 dispositi.Mobile Device Manager Plus hè ancu dispunibule nantu à Azure è AWS.

· Politiche basate in u sistema upirativu per tutti i fatturi di forma di u dispositivu, cumprese Windows, iOS, macOS, Android è Chrome OS.Queste pulitiche includenu API di fabricatori per cuntrullà u hardware è u software di u dispositivu.

· L'API, l'integrazioni è i partenariati permettenu tuttu, da l'appruvazioni è a consegna di l'app à a gestione di minacce è identità.

· MaaS360 Advisor, alimentatu da Watson, raporta nantu à tutti i tipi di dispositi, furnisce insights nantu à i OS obsoleti, minacce potenziali è altri risichi è opportunità.

· Politiche è regule di rispettu sò dispunibuli per tutti l'OS è i tipi di dispositi.E pulitiche persunali di u locu di travagliu dettanu a funzione di u containeru per prutege e dati corporativi, impone i blocchi di induve e dati ponu vive è da quali applicazioni ponu esse trasmessi.

· Altre misure di sicurezza includenu l'intuizioni di risicu di MaaS360 Advisor, Wandera per a difesa di a minaccia mobile, Trusteer per a rilevazione di malware mobile, è Cloud Identity per l'accesso unicu (SSO) è l'accessu condizionale integratu cù u serviziu di annuariu di l'urganizazione.

Strumenti di identità in a piattaforma gatekeep data corporativa per capiscenu è permette u cuntrollu di quale utilizatori accede à e dati è da quali dispositi, mentre chì i scans Trusteer assicuranu chì i dispositi persunali registrati ùn portanu micca malware.Wandera scansa per e minacce à u livellu di a rete, l'app è u dispositivu, cum'è phishing è cryptojacking.

MaaS360 s'integra cù u modu Android Profile Owner (PO) per furnisce un locu di travagliu sicuru à i dispositi Android di l'utilizatori se u containeru ùn hè micca a strategia per andà.

MaaS360 incorpora ancu strumenti di privacy per limità a quantità di informazioni d'identificazione persunale (PII) chì ponu esse cullettite da un dispositivu persunale.MaaS360 ùn raccoglie micca tipicamente PII (cum'è nome, nome d'utilizatore, password, email, foto è call logs).Face traccia di u locu è l'applicazioni installate, tramindui chì ponu esse cecu per i dispositi persunali.

MaaS360 opera nantu à u principiu di i casi d'usu, furnisce UEM chì copre i prublemi di fiducia digitale, a difesa di minacce è i prublemi di strategia di risicu.L'enfasi hè nantu à l'utilizatori: cumu accede à e dati, se l'utilizatore currettu accede, da induve accede, chì risichi sò assuciati, quali minacce introducenu in un ambiente, è cumu mitigà questu attraversu un approcciu unificatu.

A piattaforma MaaS360 hè una piattaforma aperta chì pò integrà cù assai di l'infrastruttura esistente di una urganizazione.Pò:

· Integrate l'arnesi d'identità fora di a scatula di MaaS360 cù l'arnesi esistenti cum'è Okta o Ping per furnisce capacità d'accessu condizionale supplementari.

· Permette à e soluzioni basate in SAML esse u strumentu SSO primariu via a piattaforma in una manera simplificata.

MaaS360 pò travaglià in cungiunzione cù altri strumenti di gestione di endpoint per furnisce funzioni di gestione muderne è capacità di patching supplementari in più di e funzioni CMT chì sò digià utilizzate.

I dispositi ponu esse gestiti da u gruppu di repertoriu esistenti o unità organizzativa, per dipartimentu, per gruppu creatu manualmente, per geo via strumenti di geofencing, per sistema operatore è per tipu di dispositivu.

L'interfaccia utente di MaaS360 hè multifacciata, cù una schermata iniziale iniziale chì mostra un centru di alerti persunalizati è una traccia di mini-audit chì traccia tutte l'attività pigliate in u portale.Advisor offre insights in tempu reale basatu nantu à i dispositi, l'applicazioni è i dati in a piattaforma.A cinta superiore ligami dopu à parechje sezioni, cumprese a pulitica, l'applicazioni, l'inventariu è i rapporti.Ognunu di questi include sottosezzioni.Esempii include:

MaaS360 varia da $ 4 per Essentials à $ 9 per Enterprise (per cliente / per mese).A licenza basata nantu à l'utilizatori hè duie volte u prezzu di u dispositivu per utilizatore.

Advertiser Disclosure: Alcuni di i prudutti chì appariscenu in stu situ sò da cumpagnie da quale QuinStreet riceve una compensazione.Questa compensazione pò influenzà cumu è induve i prudutti appariscenu in stu situ, cumpresu, per esempiu, l'ordine in quale appariscenu.QuinStreet ùn include micca tutte e cumpagnie o tutti i tipi di prudutti dispunibili in u mercatu.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2019
Chat in ligna WhatsApp!