+ 86-755-29031883

A vendita di webcast hè adattata per u cummerciu internaziunale?

News unu: 2019 a vendita di streaming live in Cina righjunghji 62,1 miliardi di dollari.

Notizie dui: A 127a Fiera di Canton si terrà in linea da u 15 à u 24 di ghjugnu

Questu porta opportunità è sfide à a cumpagnia di cummerciale internaziunale.I novi metudi di vendita ponu purtà novi ordini, ma a maiò parte di e cumpagnie d'esportazione ùn anu micca sperienza per a vendita di trasmissione in diretta. Includite ancu noi SWELL.

In quantu à sta situazione SWELL avemu a nostra opinione.Questa hè a struttura di stu documentu:

  1. A situazione attuale di a China B2B live sales
  2. E differenze di vendita in diretta B2C è vendite in diretta B2B
  3. A vendita di trasmissione in diretta hè adatta per u cummerciu internaziunale?

22

Paragrafu 1: A situazione attuale di a vendita in diretta B2B in Cina

2016-2020 China B2B Live Sales Data

Anni

2016

2017

2018

2019

2020 (Previsione)

Scala di u mercatu (centu milioni)

7.6

16.0

31.1

50.6

76.3

Tasso di crescita

/

110,5%

94,4%

62,7%

50,8%

Raccolta di dati da iiMeida Research. (www.iimedia.cn)

Cù l'impattu COVID-19 cuntinueghja, SWELL pensa chì a scala di u mercatu attuale di u 2020 è u tassu di crescita serà ancu migliuratu.A vendita di trasmissione in diretta hè diventata gradualmente unu di i canali di vendita chì a cumpagnia di cummerciale internaziunale deve cunsiderà, avà SWELL stamu ancu mettendu a nostra propria squadra di trasmissione in diretta.

Paragrafu 2: E differenze di vendita in diretta B2C è vendite in diretta B2B

Attualmente, a trasmissione in diretta di u mercatu C-end di Cina hè soprattuttu un ghjocu di prezzu realizatu da e marche per piacè i fan, mentre chì a trasmissione in diretta b-end serà ovviamente diversa.In più di u prezzu, i cumpratori prestanu più attenzione à a qualità di u produttu è u serviziu dopu a vendita.

U core di a trasmissione in diretta C-end hè a popularità di l'ancora, a mità di quale hè duvuta à u pruduttu è u prezzu, è l'altra mità hè l'effettu fan.U core di u b-end hè "pruduttu".Ciò chì u cumpratore ricunnosce ùn hè micca l'ancora di vendita straniera in diretta, ma a prestazione di i prudutti, a qualificazione è u serviziu post-vendita prufessiunale di u fabricatore.

SWELL crede chì a trasmissione in diretta B2B deve riflette direttamente u prucessu di produzzione, un rendimentu affidabile di u produttu, è un serviziu dopu-vendita trasparente è efficace.

Paragrafu 3: A vendita di trasmissione in diretta hè adatta per u cummerciu internaziunale?

A risposta di SWELL hè SI, ma certi cundizioni sò bisognu à esse nutatu.

U budgetu di costu.

Costu di u travagliu: Ancora di cummerciale di u cummerciu esteru, tecnicu di tirò, ingegnere

Costu di hardware: equipamentu in diretta, piattaforma di visualizazione, mostra di produttu

Costu di u tempu: annunziu di liberazione, invità i clienti, trasmissione in diretta

Prediction effect.Swell crede chì l'effettu di l'esposizione in diretta hè assai limitata bu avà.Siccomu a prumuzione hè appena principiata, a riunione di u fabricatore di l'industria è di i cumpratori hè assai bassa.Ancu a piattaforma di trasmissione in diretta ùn hè micca abbastanza prufessiunale.Per esempiu, a mostra in linea di Alibaba in u ghjugnu di u 2020 ùn hà micca stallatu sottu prughjetti per guidà diversi cumpratori di l'industria chì entranu in u spettaculu in diretta ghjustu.

Future trends.SWELL crede chì l'esibizioni in linea ponu fà alcuni cumpratori potenziali chì ùn anu micca interessatu in u cummerciu internaziunale diventanu cumpratori.Questu hè un modu impurtante per u fabricatore è a cumpagnia di cummerciu esteru per vince i clienti potenziali chjuchi è mediani.


Tempu di post: 30-lugliu-2020
Chat in ligna WhatsApp!